最新消息
首頁 > 最新消息
【SKDCC X emoji® Run for Charity慈善跑2018】9月10日開始報名

!!! 第一次 X 第一次 !!!

 

香港第一次有以emoji為主題嘅跑步比賽! 中心第一次主辦為中心服務籌款嘅慈善跑!
我們社區中心一直「突破局限、敢於先行」! 數年前因為眼見到居住於偏遠鄉郊的長者行動不便難以到市區接受服務,因此開始嘗試深入鄉郊進行長者服務工作。隨著不斷有更多「同行者」的支持及幫助,中心的鄉郊長者服務得以發展,逐漸形成獨特而成熟的服務模式。

 

今次emoji® Run 目的之一正是希望大家參與跑步運動之餘,可以為偏遠鄉郊長者服務籌集經費,讓鄉郊長者得以身心健康地「原村安老」!

 

9月10號上午10點開始接受報名喇!大家快d share俾你身邊鍾意運動嘅朋友仔啦!

 

==========================

 

支持我們!

 

【Like & Share Facebook專頁】SKDCC X emoji® Run for Charity 慈善跑 2018 

 

Click入活動網站了解詳情: runforcharity.skdcc.org